Hasta dos horas esperando por una ambulancia en A Coruña, denuncia CC.OO. y rebate la Xunta
Las ambulancias en A Coruña ciudad pueden tardar hasta dos horas en llegar al lugar donde han sido reclamadas. Este es uno de los aspectos de la denuncia realizada ayer por el sindicato Comisións Obreiras (061) sobre el transporte sanitario urgente (061) en la provincia de A Coruña. Fuentes oficiales de Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia-061 consultadas por Galiciapress no desmienten en detalle esta denuncia pero rebaten que los vehículos están lo mejor distribuídos posible por toda la comarca en función de estudios estadísticos.
Esta es la respuesta completa de la Fundación tras las críticas de los trabajadores de su subcontrata:
A Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia-061 garante a asistencia sanitaria ás urxencias e ás emerxencias no medio extrahospitalario na bisbarra da Coruña, Bergantiños, Soneira e Fisterra durante as 24 horas do día e os 365 días do ano.
Os recursos da rede de transporte sanitario urxente de Galicia-061 atópanse distribuídos segundo os resultados dos estudos que a Fundación realiza, periodicamente, cara á mellora da calidade do servizo. Neles tense en conta, ademais da frecuencia da actividade asistencial dos recursos asistenciais e os tempos de resposta dos mesmos, os posibles incrementos da actividade asistencial debidos a motivos estacionais, xunto con outros criterios como a poboación de referencia, a tipoloxía da demanda e a distancia aos centros sanitarios.
Precisamente, na máis recente reorganización da rede de transporte sanitario urxente terrestre reforzouse esta área cunha ambulancia asistencial de soporte vital avanzado de enfermería con base na cidade da Coruña.
Por último, cómpre subliñar que os usuarios de Urxencias Sanitarias de Galicia-061 seguen a valorar este servizo cos máis altos índices de satisfacción do servizo público de saúde galego como amosa a última enquisa de satisfacción realizada ao longo do ano 2020.
MÁS DEMANDA POR LAS FIESTAS
Los trabajadores alertan que la Fundación 061 no reforzó el servicio en estas fechas, cuando de todos es sabido que por Navidades hay más urgencias por accidentes y transmisión de virus en reuniones.
CC.OO. alerta que la falta de personal ya ha obligado que los médicos de los PAC hayan tenido que recurrir a taxis. La central recuerda que así aumenta el tiempo de espera, pues los taxis no pueden saltarse los semáforos y otras normas de circulación, como sí pueden hacer las ambulancias.
Humberto Guillán, portavoz de los trabajadores, declaró a RNE que cuando los coruñeses llaman a una ambulancia lo más probable es que no haya ninguno libre, pues todas estén realizando servicios.
Escribe tu comentario