'Pepe Callos', del restaurante Fuentefría de Ourense, y Áxel Smyth, entre los 'Premios de Gastronomía de Galicia'
El alcalde de Lalín, José Crespo, ha presidido la reunión del jugado de la XXXI edición de los 'Premios de Gastronomía de Galicia', que se han fallado y se entregarán junto con el 'Premio Álvaro Cunqueiro de Xornalismo Gastronómico' en la Gala do Cocido que se celebrará el viernes 21 de febrero en el Lalín Arena y que será transmitida por la TVG.
Así, el Premio 'Pepe Solla' a la labor de toda una vida dedicada a la gastronomía ha recaído en José Antonio Pérez Rodríguez 'Pepe Callos', de Bar Restaurante Fuentefría de Ourense; mientras que como 'Profesional que máis se distinguira na potenciación da Cociña Galega', recibirá el galardón Áxel Smyth, del Restaurante Simpar (estrella Michelín) de Santiago de Compostela.
El jurado también ha distinguido en el apartado de 'Premio á empresa ou entidade que máis contribuíu á promoción da gastronomía galega e dos produtos gastronómicos galegos' al Consello Regulador da Denominación de Orixe Protexida Arzúa-Ulloa.
Y ha concedido el 'Premio ao pequeno produtor galego' a la empresa CienPorCel, industria alimentaria del 'porco celta' (Osmo-Cenlle), un obrador que elabora tradicionalmente sus embutidos.
Por último, el premio a la 'Adega ou empresa vitivinícola' ha recaído en Adegas Gerardo Méndez-Do Ferreiro (Meaño-Pontevedra).
Escribe tu comentario