A xuíza pide información das "causas que motivaron os traballos de mantemento e o desvío do tren"
Tamén reclama as conversacións do posto de mando e identificar o responsable de devandito posto.
O xulgado de instrución número 2 do Porriño (Pontevedra), que investiga o descarrilamento do 'Tren Celta' preto da estación desta localidade (no que morreron 4 persoas e 49 resultaron feridas), notificou este venres unha providencia na que acorda solicitar a Adif (o administrador de infraestruturas ferroviarias) e a Renfe o envío de diversa documentación, entre a que se reclama información sobre "as causas que motivaron os traballos de mantemento e o desvío do tren".
Segundo informaron fontes do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG), a xuíza tamén pediu que se identifique ao operador do posto de mando de Ourense "para a súa posterior toma de declaración", así como ao persoal de mantemento das instalacións de infraestrutura e ao responsable titor do maquinista do convoi (un cidadán portugués que faleceu no sinistro).
Por outra banda, ademais desas dilixencias, a maxistrada reclamou tamén información sobre itinerarios e diversos rexistros, ademais das gravacións das conversacións rexistradas no posto de mando de Ourense.
Á marxe da investigación dos peritos xudiciais, tamén traballan os peritos da CIAF (Comisión de Investigación de Accidentes Ferroviarios) para esclarecer os motivos do accidente. Os rexistros das caixas negras xa desvelaron que o convoi, que unía Vigo e O Porto, circulaba a 118 quilómetros por hora, en lugar da 30, como debía facelo nese tramo.
INSPECCIÓNS TÉCNICAS
As primeiras inspeccións do tren sinistrado concluíron que o sistema de freado funcionaba correctamente, pero o certo é que o maquinista non minorou a marcha, a pesar de que recibiu dous avisos 'L1' (para reducir a velocidade) e confirmou que os recibía.
En todo caso, os técnicos seguen desenvolvendo o seu labor e, ademais do tren, estudan as condicións da vía e de elementos concretos, como os enclavamientos (os sistemas que fan que os trens vaian por unha vía e non por outra).
Fontes consultadas por Europa Press confirmaron que os peritos foron informados de que, na vía secundaria onde foi desviado o tren, estaban a realizarse comprobacións, posto que o día anterior detectouse unha anomalía.
Precisamente, o desvío a esa vía secundaria obrigaba ao tren para circular a 30 quilómetros por hora. O convoi non tiña parada prevista no Porriño e, en circunstancias normais, pola vía principal, atravesa ese tramo férreo a uns 120 quilómetros por hora.
Escribe tu comentario