Rías Baixas, no oitavo lugar entre as 69 denominacións de orixe de viño de toda España
Así o indica o informe anual de mercado realizado por The Nielsen Company, que presentou este mércores o consello regulador.
A denominación de orixe de viño Rías Baixas sitúase no oitavo lugar entre as 69 de toda España, segundo o informe anual do mercado realizado por The Nielsen Company e que presentou este mércores o consello regulador.
Nunha xornada na sede do organismo no Pazo de Mugartegui de Pontevedra, á que asistiron 34 profesionais do sector que pertencen a 24 adegas da denominación, o director xeral, Ramón Huidobro, destacou que a diversificación entre os mercados nacional e internacional é unha das claves do éxito dos viños de Rías Baixas.
"Acabamos de pechar os datos de exportación de campaña e tivemos un crecemento importante respecto ao mesmo período do ano pasado", adiantou. Á espera de que se fagan públicas estas cifras, Huidobro confirmou que se segue con "esa forza de venda do 30% en mercado de exportación".
Huidobro valorou os datos do Informe Nielsen como "positivos, cumprimenteiros e esperanzadores" polo feito de frear a tendencia de estabilidade que tiña Rías Baixas.
Segundo resumiu Ricardo Alcón, xefe comercial de The Nielsen Company, a denominación de orixe durante o ano 2016 mantén a liña iniciada en 2014 cun maior crecemento na venda de viño que "consolida o cambio na tendencia que marcara os últimos anos".
DENOMINACIÓN DE ORIXE VS. INDICACIÓN XEOGRÁFICA
O viño con denominación de orixe continúa a súa liña de crecemento, de forma que volve ampliar o seu protagonismo fronte aos viños sen indicación xeográfica.
Esta consolidación da recuperación do mercado de viño, segundo explicou Alcón, é consecuencia principalmente do volume que se está xerando na hostalería.
Dentro desta situación de mercado, os viños de Rías Baixas manteñen unha estabilidade da súa cota que lle permite participar, en termos absolutos, da boa evolución do volume de vendas do viño nos últimos anos.
En canto á canle de alimentación, Rías Baixas tamén aumenta a súa cota de mercado ata un novo máximo de participación, a pesar de que os viños de Rías Baixas atópanse sometidos á presión dunha oferta diversa e lixeiramente máis económica no mercado dos viños brancos.
Isto provoca unha redución na cota de mercado ao desenvolverse o crecemento da categoría en niveis de prezo afastados do posicionamento de prezo dos viños de Rías Baixas.
Neste sentido, Ricardo Alcón apuntou que con esta contorna "cabe preguntarse se é interesante para Rías Baixas estar neste desenvolvemento de mercado máis económico ou se pola contra é preferible desenvolver o mesmo segmento de prezo intermedios".
O que si é "clave" para este experto é o desenvolvemento da imaxe e o recoñecemento da marca, así como expandir o seu coñecemento e notoriedade como base para asegurar o desenvolvemento e diversificación futuros, buscando a optimización tanto das vendas como da rendibilidade das mesmas.
Escribe tu comentario