Zara lanza unha colección de moda respectuosa co medio ambiente
É unha das iniciativas do grupo dentro da súa aposta pola sustentabilidade.
Zara, o buque insignia de Inditex, lanza ao mercado unha colección de moda que respecta o medio ambiente, unha iniciativa que confirma a aposta decidida pola sustentabilidade do primeiro grupo de moda mundial.
En concreto, a firma creou unha liña que mira un futuro sustentable e que está realizada con materiais como o algodón orgánico, que consome un 90% menos de auga que o algodón convencional, la reciclada e Tencel, que reduce o impacto ambiental.
Zara Join Life garante uns procedementos ambientais e sociais excepcionais na elaboración dos artigos con esta denominación, así como o uso das mellores técnicas dispoñibles e as materias primas máis sustentables.
A colección, que se define como unha fusión entre estilo masculino e feminino con siluetas limpas e unha paleta de cores inspirada en tons minerais, conta principalmente con pezas realizadas en Tencel, unha fibra de madeira procedente de bosques xestionados de forma sustentable que garante a súa reforestación. "Roupa que respecta ao medio ambiente", sinalan desde a compañía.
Inditex firme no seu compromiso co medio ambiente acaba de inaugurar a sede ecoeficiente de Pull&Bear en Narón (A Coruña), que está concibida para integrarse na contorna natural e reducir o seu impacto ambiental, grazas á eficiencia no uso da auga, o aforro enerxético, a calidade ambiental do interior ou os materiais empregados.
Un dos elementos que destacan é un espazo axardinado de máis de 30.000 metros cadrados composto por unha importante biodiversidade de especies autóctonas e que permite a continuidade dos hábitats existentes na contorna.
O presidente de Inditex, Pablo Illa, remarcou xa en varias ocasións a aposta do grupo pola sustentabilidade, "entendida como unha correcta xestión das actividades do grupo coa contorna" e destacou a importancia que ten para o grupo o concepto de tenda "ecoeficiente", polo que avanzou que en 2020 todas os establecementos de Inditex responderán a este concepto.
As empresas de moda cada vez máis poñen en valor a súa aposta pola sustentabilidade, que se consolida como un factor crave no seu negocio. Así, máis da metade das firmas recoñecen que a sostibilidade ten unha "importancia alta" na súa cadea de aprovisionamento, mentres que catro de cada dez aseguran que o valor destes criterios é medio e só o 4% considera que a sustentabilidade ten unha importancia baixa.
De fronte ao futuro, o 94% das firmas de moda recoñece que a sustentabilidade gañará peso no aprovisionamento, mentres que só o 6% considera que a sustentabilidade non terá a suficiente forza comoa para ser un elemento significativo, segundo despréndese da sexta edición do Barómetro venche-privee.com-Modaes.es de Empresas de Moda en España.
Escribe tu comentario