Hai que ser un cretino político para irse de vacacións a Estados Unidos en plena folga do Metro de Barcelona cando es o líder do teu grupo municipal e Barcelona está a piques de perder o Congreso máis importante que ten lugar en España. E para máis broma, colgar "a tocata e fuga" no teu perfil de Instagram. Jaume Collboni non ten remedio e o PSC é un xardín no que se atreve a pisar calquera con menos de dous dedos de fronte. Da personaxe xa nos ocupamos na nosa publicación irmá Catalunya Press en varias ocasións e é unha verdadeira desgraza para os militantes socialistas cataláns, polos que non sente o menor respecto, el está por encima do ben e do mal, que continúe sendo o que lidere o proxecto municipal do PSC.
Con semellante preámbulo, pouco queda que dicir en positivo do que foi esta edición do Mobile Congress, salvo que a folga de Transportes da capital de Catalunya deu a volta ao mundo, e que, agora mesmo, a dirección executiva do evento que se xoga a súa credibilidade e por tanto os seus cargos e os seus soldos, lese atentamente o contrato que asinaron con Ada Colau para ver, de que maneira, poden irse de Barcelona soltando escuma pola boca e canto antes, a outra capital, na que os políticos cumpran os acordos que asinan e os sindicatos garantan a tranquilidade de quen veu a gastarse unha porrada de millóns de euros para mostrar ao mundo o mellor das novas tecnoloxías que son, agora mesmo, o motor fundamental do que está a ser xa, a nova revolución industrial e económica.
Nesta xornada de despedida do MOBILE, o diario Periodista Digital "ilustraba" aos seus lectores madrileños con "a perla" dos apartados que poden facer posible a saída deste Congreso de Barcelona en dirección a Madrid como desexa a Presidenta Cifuentes, que non a plana executiva do evento que mira con mellor cara a París, pero que en todo caso merecen a pena lerse con todo detemento:
"No punto 11 do Apéndice 1 establécese que a Liña 9 e as súas infraestruturas relacionadas debían estar plenamente operativas no momento de celebrarse o congreso de 2016. Ademais indícase que entre as 7:30 e as 10:30, así como entre as 16:00 e as 19:30, os convois desa liña deben pasar cada tres minutos cunha capacidade mínima de 1.000 pasaxeiros por tren". Engádese: "Durante as outras horas, o Metro L9 deberá funcionar segundo o horario e as limitacións de capacidade habituais (que deben ser razoables), incrementando a frecuencia e a capacidade se é necesario en atención ás circunstancias".
Nese mesmo punto do contrato dise textualmente: "As partes da cidade de acollida recoñecen que esta capacidade de transporte é fundamental para o éxito e o crecemento do Congreso, e que o tempo é un elemento fundamental". Ao celebrarse a folga, que tivo unha incidencia moi notable no transporte con destino á feira, non se cumpriron as condicións marcadas por contrato.
E mentres en Madrid soñan co imposible, en Barcelona, os sindicatos pronuncian un só nome: Marc Grau, Director do Metro. Un "Terminator" fichado á Acería Celsa, ao que a negociación lle ha vindo demasiado ancha ,e na que os modos que empregou, foron claramente contraproducentes. Uns sindicatos que, por certo, tardarán tempo en facerse perdoar pola cidadanía o erro estratéxico de xogar co pan de todos nuns días nos que non tocaba.
Para a alcaldesa Colau nosa última reflexión: "Unha cousa é facer pan, e outra...regalar trigo".
Escribe tu comentario