Pontón aposta pola internacionalización das empresas galegas
A candidata do BNG onsiderou que a internacionalización das empresas galegas é un "eixo para consolidar o emprego" e destacou a "gran oportunidade" que supón a lusofonía para abrir novos mercados a través da lingua.
A candidata do BNG á presidencia da Xunta, Ana Pontón, propuxo a creación dunha "rede de embaixadas comerciais" para desenvolver unha "estratexia comercial galega no exterior" e reclamou as competencias do Estado nesta materia para deseñar unha estratexia que responda as necesidades de Galicia, derrubando as "tutelas" e a "subordinación".
Respecto diso, Pontón considerou que a internacionalización das empresas galegas é un "eixo para consolidar o emprego" no país. Ademais, destacou a "gran oportunidade" que supón a lusofonía para abrir novos mercados a través da lingua.
A candidata nacionalista ha augurado que con esta estratexia "sairase do pozo das políticas do Partido Popular e o modelo da dependencia". "Queremos autoresponsabilizarnos do noso futuro", dixo.
PROXECTOS INNOVADORES
Ana Pontón fixo estas declaracións no transcurso da súa visita ás instalacións da Distribuidora de libros Arnoia en Ponte Caldelas, acompañada do cabeza de lista pola provincia de Pontevedra, Luís Bará, e o alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores.
Pola súa banda, Luís Bará avogou por crear en Galicia proxectos innovadores que trasladen ao mundo a idea dunha "Galicia ambiciosa, innovadora" e que mira para fose "porque quere chegar lonxe".
Escribe tu comentario