Os empresarios ourensáns apostan polas TIC para fomentar o seu negocio
O presidente da Asociación de Empresarios de San Cibrao das Viñas, Elías Mera, destaca a necesidade de crear plataformas dixitais para modernizar os negocios. Neste polígono están establecidas 325 empresas, que xeran máis de 8.000 empregos directos
Os empresarios de Ourense apostan abertamente polas TIC para fomentar o seu negocio. Así o deixou claro o presidente da Asociación de Empresarios de San Cibrao das Viñas, Elías Mera, nunha recente xuntanza que tivo co conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde.
Así, avanzou que a Asociación proxecta crear unha plataforma dixital para impulsar o aproveitamento das ferramentas TIC entre as empresas do Polígono de San Cibrao, logo de que un estudo interno detectase que aínda hai un 29% de firmas sin páxina web corporativa e que un 77% non fan uso das redes sociais para promocionar os seus produtos ou servizos.
Ademais, o presidente do colectivo empresarial lembrou que o Polígono de San Cibrao
está de celebración, xa que este ano cumple medio século de actividade, e matizou que o futuro do asentamento industrial “pasa por avanzar en infraestruturas pendentes como o Enlace coa Autovía A-52, a central intermodal de mercadorías, a reparación de viais, o impulso da Cidade do Transporte e a mellora de dotacións no Parque de Bombeiros e no servizo de televixilancia”.
Entre as magnitudes e datos relevantes do Polígono de San Cibrao destaca que nos seus perto de 5 millóns de metros cuadrados están establecidas 325 empresas, que xeran máis de 8.000 empregos directos. Nesta área aséntanse a terceira parte das industrias ourensás con máis de 250 traballadores. No primeiro trimestre de 2015 impulsou 563 novas contratacións no sector industrial, o 23% do total da provincia de Ourense.
Mera tamén lle trasladou ao conselleiro de Economía e Industria unha solicitude para que o maior parque empresarial da provincia de Ourense conte “cun plan individualizado que axude á implantación de empresas e industrias, con liñas de apoio acordes coas características do tecido empresarial da zona”.
Escribe tu comentario