Os españois gastarán 103 euros de media nas rebaixas
Zara, H&M e Primark representan o 48% do total das vendas.
Os españois gastarán uns 103 euros de media nesta campaña de rebaixas, un 20% máis do que destinaron en 2016, segundo se desprende do estudo 'O consumo de moda en España' realizado por Fintonic.
As mulleres, cun gasto medio de 106 euros, serán as que máis moda consumirán e gastarán un 5,3% máis de media que os homes, que investirán 101 euros de media. A roupa e os complementos seguirán liderando as compras, polo que "volverán ser os protagonistas das rebaixas de xaneiro".
Por rexións, no País Vasco, con 120 euros de media, e en Navarra, cun gasto medio de 118 euros, serán as zonas de España onde máis diñeiro investirase nestas rebaixas. Pola contra, nas Illas Canarias e en Cataluña, cun gasto medio de 91 euros e 96 euros, respectivamente, será onde menos diñeiro gastarase.
INDITEX, A FAVORITA
As marcas do grupo Inditex mantéñense de novo entre as favoritas para moitos consumidores. Segundo o estudo, o gasto medio en rebaixas en establecementos deste grupo será de 78,3 euros, mentres que en tendas como Mango ou Grupo Cortefiel, o gasto será duns 55 euros.
Para Fintonic, é significativo destacar que dentro dos grandes grupos de distribución, entre os que se atopan Inditex, o Grupo Cortefiel, Mango, H&M e Primark, unha parte importante da súa facturación de rebaixas concéntrase só nunhas marcas. Este é o caso de Zara, H&M e Primark, que no seu conxunto representan o 48% do total das vendas.
As "agresivas" promocións que se ofertan en Black Friday e no Ciber Monday convertéronse nos principais competidores das tempadas de rebaixas. De feito, segundo o estudo, as vendas rexistradas no Black Friday foron uns 14% superiores que no 7 de xaneiro do ano pasado, cando se rexistrou a maior cifra de facturación de rebaixas.
Así mesmo, Fintonic resaltou que en xaneiro tamén hai un incremento "considerable" das devolucións de produto. De feito, neste mes prodúcense un 30% máis de devolucións que no resto de ano.
Escribe tu comentario