Inditex medra a un ritmo do 9% e crea un de cada cinco empregos en España
A compañía textil, que conta con 7.240 tendas no mundo, gañou máis de 2.200 millóns de euros nos nove primeiros meses do exercicio.
Inditex rexistrou un beneficio neto de 2.205 millóns de euros durante os nove primeiros meses do seu exercicio fiscal (desde o 1 de febreiro ao 31 de outubro), o que supón un aumento do 9% respecto ao mesmo período do exercicio anterior, informou este mércores a compañía téxtil galega.
As vendas do grupo situáronse en 16.403 millóns de euros, cun crecemento do 11%. A tipo de cambio constante, o crecemento das vendas foi do 15% e as vendas en superficie comprable rexistraron un sólido crecemento neste período.
A marxe bruta, pola súa banda, creceu un 9%, ata 9.492 millóns, e representou o 57,9% das vendas. O beneficio bruto de explotación (Ebitda) foi de 3.607 millóns de euros, un 8% superior, mentres que o resultado neto de explotación (Ebit) situouse en 2.822 millóns, un 9% máis.
Este crecemento, xunto cos investimentos realizados polo grupo, permitiu a xeración de 9.245 novos postos de traballo en todo o mundo durante os últimos doce meses, dos que 1.705 foron en España, é dicir, un de cada cinco.
O presidente de Inditex, Pablo Isla, subliñou a importancia deste dato e afirmou que "o crecemento da compañía está a permitir unha notable xeración de emprego e de valor nos distintos países, moi especialmente en España grazas para o efecto sede, o que supón unha extraordinaria noticia".
"Este feito é consecuencia da política continuada de investimentos tanto operativos como comerciais levadas a cabo pola compañía, e do desenvolvemento actual do modelo integrado de tendas e venda online, que seguiremos impulsando", resaltou.
Ao longo do presente exercicio, o grupo, cunha posición financeira neta de 5.684 millóns de euros, proseguiu coa expansión global do seu modelo integrado de tendas físicas e venda 'online'.
Neste primeiros nove meses Inditex abriu 227 tendas en 50 mercados, cinco deles novos (Nova Zelandia, Vietnam, Paraguai, Aruba e Nicaragua), polo que se elevou ata 93 o número de mercados nos que está presente.
Ao 31 de outubro, o grupo ten 7.240 tendas, mentres que, tras o lanzamento en outubro da plataforma 'online' das súas cadeas en Turquía, alcanza xa os 41 mercados por Internet. Así mesmo, a compañía fundada por Amancio Ortega incorporou o pago con móbil en todas as cadeas do grupo en España.
Ademais do comezo das operacións en Turquía, a compañía galega tamén abriu tendas 'online' dos diferentes formatos nun importante número de mercados europeos no primeiro semestre do ano: Bulgaria, Croacia, República Checa, Eslovaquia, Eslovenia, Estonia, Hungría, Finlandia, Letonia, Lituania e Malta.
APERTURAS DESTACADAS EN ESPAÑA
En España, as aperturas máis destacadas foron un Zara na rúa Compostela da Coruña, situado nun edificio representativo da estética da cidade polas súas ventás e galerías, no que se realizou un coidado labor de rehabilitación. A nova tenda conta con máis de 5.000 metros cadrados e presenta a súa oferta comercial distribuída en cinco plantas.
Así mesmo, o xoves da semana pasada, 8 de decembro, abriu as súas portas en Barcelona unha das tendas globais máis emblemáticas de Zara. Situada en Plaça de Catalunya, o epicentro turístico e comercial da cidade, a tenda dispón de máis de 3.600 metros cadrados, distribuídos en tres plantas, nun edificio histórico proxectado en 1931 e que foi totalmente restaurado e recuperado para a cidade.
Doutra banda, Stradivarius anunciou a ampliación da súa oferta comercial a partir do próximo 1 de febreiro de 2017, cando comezará a ofrecer a súa nova liña de moda para mozo. A nova colección estará á venda nunha selección de tendas e a través da tenda online (www.stradivarius.com).
Así mesmo, o Grupo renovou os seus convenios de investimento social orientados ao emprego e á axuda de emerxencia con Cáritas, Médicos Sen Fronteiras (MSF) e Entreculturas e subscribiu un acordo con Tsinghua University para formar na sede de Inditex en Arteixo (A Coruña) a estudantes da prestixiosa universidade chinesa.
Por último, Zara completou a instalación de colectores de recollida de roupa usada en todas as súas tendas de España e estendeu a toda a Península e Baleares a recollida de roupa a domicilio a través do servizo de compra online.
Escribe tu comentario