Cristo contra las eólicas en Monfero, en el límite del Parque Natural do Eume y al lado del Monasterio
Se a el lle dixeron que non se metera en política, crees que a min non mo van a decir?
La plataforma Monfero di Non organizó una misa y romería para pedirle a San Lorenzo que pare la "invansión" de planes de parques eólicos. El protagonista de la protesta no fue otro que el cura párroco de O Xestoso, muy crítico con el impacto de los molinos.
Cura de Xestoso en la Romería contra las eólicas en una imagen de Monfero di Non
La movilización social y religiosa tuvo lugar el 10 de agosto a los pies del Monasterio de Monfero, en los límites del Parque Natural de As Fragas do Eume.
El cura Luís Rodríguez Patiño cuestiona los 13 aerogeneradores de 200 metros de altura que Iberdrola planea allí, algunos a medio kilómetro de las viviendas.
Patiño señala que ha recibido críticas por su activismo social. Con todo, parece que no le afectan.
"Estou recibindo whatsapps e correos dicindo que iso non é cousa da Igrexa, pero eu teño unha carta do Papa Francisco, cando el dixo por culpa da Amazonía de que se convertía en pecado ecolóxico ... Dixo a frase que vanme poñer paos nas rodas. Se a el lle dixeron que non se metera en política, crees que a min non mo van a decir? Eu levo aquí 40 anos e sempre mo dixeron. Neste país cando lle interesa eres só un cura, pero cando tocas o intereses dos máis ricos, ou dalgúns .. dinche que niso non te metas", declaró a RNE en Galicia.
Escribe tu comentario