#Claves de la semana

​Ven "máis seguro" que maquinistas españois e portugueses só circulen nos seus países

Así se pronunciou o secretario do comité de Renfe durante a concentración convocada polos comités de Renfe e Adif na estación de tren de Guixar.


|

Minutosilenciorenfe


O secretario do comité de Renfe na provincia de Pontevedra e maquinista da liña na que ocorreu o accidente do Porriño (Pontevedra), Sergio Lloves, considerou que é "máis seguro" que os condutores españois e portugueses só circulen nos seus países para evitar "problemas que non tiñan por que xurdir" na coordinación.


Así se pronunciou este sábado ao ser preguntado polos xornalistas durante a concentración convocada polos comités de Renfe e Adif na estación de tren de Guixar, en Vigo, onde asegurou que os traballadores están "moi amolados" ante unha situación "que non debía de suceder" e que "pasou".


Sobre a polémica de que maquinistas portugueses circulen por España e viceversa, subliñou que, a día de hoxe, "non sería necesario que o maquinista portugués viñese a España" nin que os condutores "españois teñan que ir a Portugal".


"Dáse unha situación que non é necesaria. Nós podiamos ir ata Valença, como fomos sempre, e os portugueses ir ata Valença", indicou para asegurar que así "se poderían evitar algúns problemas que poderían xurdir", especialmente en materia de "coordinación".


Neste punto, sinalou que, aínda que os maquinistas posúen "a formación necesaria", os sistemas de seguridade de España e Portugal "son distintos". "Entendemos que se tivésemos un sistema de seguridade que fose único entre España e Portugal, sería perfecto, non imos parar un tren para cambiar un maquinista", indicou para precisar que "se hai que cambiar o sistema de seguridade en Valença" tamén se pode cambiar o maquinista.


'ASFA BÁSICO'


Ademais, Sergio Lloves explicou que o tren descarrilado no Porriño ten un sistema de seguridade, o denominado 'Asfa' básico, que non frea o convoi no caso de que o maquinista non reduza a velocidade ata o tope marcado nun determinado punto da vía. Con todo, recoñeceu que aínda non saben "o que pasou" e apostou por esperar "a que se analice todo" para "sacar conclusións".


Sobre esta cuestión, tamén lembrou que o vehículo accidentado é do ano 1982 e que o seu sistema de seguridade "non ten nada que ver" con, por exemplo, o existente nas liñas que unen España e Francia. "Os vehículos que hai entre Barcelona e Francia son vehículos con sistema ERTMS, é que é distinto, un sistema internacional", precisou.



relacionada ADIF prevé reanudar hoxe a circulación de trens no Porriño
relacionada ​Así es el Tren Celta
relacionada Catro falecidos e 47 feridos ao descarrilar un tren no Porriño
Última hora

Sin comentarios

Escribe tu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
Última hora
Cabeceralomasleido 1
Cabecerarecomendados 1

Galiciapress
Plaza de Quintana, 3 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS LOS DERECHOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidad - Configuración de cookies - Consejo editorial - Publicidad
Powered by Bigpress
CLABE