O prezo xa é o factor máis relevante á hora de contratar internet
Os packs de telefonía móvil, fixa e internet están en segundo lugar, seguidos dos megas, o servizo e instalación, a reputación da compañía e as recomendacións.
Segundo o III Estudo de Comparación Online Cara ao Aforro Intelixente de Rastreator.com, o prezo xa é o factor máis relevante á hora de contratar internet. O 68,1% das persoas enquisadas identifican esta variable como a máis importante, mentres que na edición anterior só o facían o 35,9%, e o prezo pasaba á segunda posición do ránking por detrás dos packs integrados (43,9%).
Este ano, recibir unha oferta de packs de telefonía móbil, fixa e Internet sitúase actualmente en segundo lugar, cun 51,8% de españois que as consideran determinantes ao decantarse por un provedor da internet ou outro.
O estudo tamén identifica como relevante os megas recibidos no servizo, como afirma o 36,1% dos enquisados. Concretamente, é o factor que maior subida experimentou respecto ao ano pasado, cando se situou no 6,6%.
Así mesmo, o servizo e a instalación recibidos han aumentado a súa importancia, desde o 6,1% ao 20,1%, aínda que non termina de ser un factor determinante para quen busca un servizo de acceso a Internet.
Os postos máis baixos da clasificación ocúpanos a reputación da compañía e a recomendación dun amigo ou familiar, que só son fundamentais para un 16,1% e un 4,4%, respectivamente.
OS HOMES, MÁIS PREOCUPADOS POLO PREZO
Os homes dan maior importancia que as mulleres ao prezo (69,6% fronte ao 66,7%), aos megas do servizo contratado (36,9% fronte ao 35,3%), ao servizo e instalación (22,8% fronte ao 17,4%) e a reputación da compañía (17,6% fronte ao 14,6%), mentres que elas dan maior importancia á posibilidade de contratar unha oferta de pack integrado (54,4% fronte ao 49,2%) e á recomendación dun amigo ou familiar (5,5% fronte ao 3,3%).
Pola súa banda, o prezo, os packs integrados e os megas recibidos ocupan as primeiras posicións de preferencia para os consumidores de todas as idades. Con todo, Rastreator.com apunta que a importancia do servizo e a instalación recibidos toma maior relevancia a medida que aumenta a idade dos consumidores.
Escribe tu comentario